Mereka cool !

Kedai kopi

Okay . Hari ni aku macam TERingin nak bukak cerita lahh .
Mengikut pengalaman aku , apa yang aku nampak dannnnn orang sekeliling aku ni , bila clash / break / putus cinta mesti adaaaaa jaa perubahan ehh . Kalau nak couple / berpasangan / berkekasih pulokk adaaaaaa jaa perubahan .

Beberapa benda yang aku suka tengok time orang couple tengah syok bercinta ni ialah tentang pakaian ehh . Time single . Hamekk ! Dengan rambut kusut ehh (untuk org yg tidak bertudung) , dengan tudung tak berbentuk ehh , dengan baju tak ber-iron ehh . Lepas couple jehh semua berubah . Rambut terurus jaa . Tudung lawo yooo . Baju kodut punn takdo . Perubahan yang menarik . ^_^

Bila dah clash , sakai kuaso tigo den nengokkk ehh . Mata bengkak , hidung merah . Melalak dalam toilet . Pernah aku tengok sorang budak ni stokin sebelah lain . Budak kelas aku ahh . Haishh . Apa daa . Dalam buku conteng pulak "no woman no cry" "no men allowed" "no couple" lah bagai . Buang ink jaa . Ada mamat hensem lalu pulak menggelabah jaa . Awek cun lalu jaa ber-phewittt pulakk . ==" 

Okay . Ni bukan semua orang . Aku cakap apa yang aku nampak jaa . Kalau tak berminat dengan post ni , sorry .
Aku cuma tulis benda yang aku nampak .
Tenkiuuu . :D