Mereka cool !

3 Bestari .

HAHAHA ! Okay . First . Aku masuk kelas jaaa . Cerita panjang tau .

Anem : Woiiii ! Duduk tempat lahhhh ! *dengan suara yang bingit* 

3Bestari perempuan (p) : Wehhh . duduk tempat lahh  . Nenek dah bising .

Nain : Bapak bingit lahh siall ! *sambil keluar kelas*

Aku nampak sembilan tempat kosong .
Anem : Bina ! Aina mana ?

Bina : Tak datang lahh . Penat . Wey . Rehat nanti jum pergi perpustakaan .

Anem : Haa . Yolah . Eh . Jum gi 5sn . Carik cikgu . 

Berlalu pergi . Melewati 5sn .

Bina : kau nak gi 5sn en ?

Anem : Ha'ah . Eh ? dah lepas lah . *patah balik .*

Cikgu tiada . Balik kelas dengan kepenatan yang mendalam . waktu BI bermula .

Anem : stand up classsss ! thank you teacher !

3B : thank you teacher .

BM bermula .

Ckg hajarul : Okay , hari ni komsas .

*satu jam kemudian*
Ckg : nain ! lepas suspen apa ?

Nain : saspon !

Ckg : Haaaaa ! MEH SINI KAU !!!!!!!

*kena cubit*

Anem gelak separuh mati . Sabrina marah . Heh . =="

Rehat . Turun . Makan roti Sabrina . Aku dengan dania gelak lagi . Orang cakap kami gila . Cittsss ! 


Habis rehat .

Aku nampak farah menangis . What happen man ?

Dania : Farah kena rasut ! 

Sabrina : HAH ?! Yeke ? 

Chia , Farah , Husna , lagi sorang lupa lahh . keluar kelas .

Masuk kelas balik .

Chia : Farah tak sedar ! 

Farah : hahahahahahahah ! *pelik aku

Sn pulak . 

Teacher : Okay ! kalau yang belum kawin , jangan menggedik ! haram ! haram ! HARAMMMM

Balik . THE END .